已經無法復返 縱使有再多的懷念 當時雖然真的很快樂 但已不是現在
好亂.....我應該點做,有冇人可以教我.....有邊個係唔想有人對自己好呀,但係有邊個又會想hurt完一次又一次呀,
我問過好多人,但係答案都係一樣,佢地個個都比左個好肯定既答案我,我都唔知點好
比d時間我