過去的就讓他過去,我想我對你就只能夠說這些說話,親人的離去,必定會令人很傷心,但我敢肯定,他們不會想看到有人為他而傷心,我可能不能了解你現在的心情,但我真的不想你一直的哭下去,
今日睇左香INFO,我笑左出黎…佢INFO話”” 像毒咒 無人愛我 無人傾慕我””….哈哈,佢做咩咁講自己架,佢都傻傻地既,而家冇姐都唔表示第日都冇架MA ,再冇就叫菲菲幫你搵啦,做咩成日都好似講到咁灰架 ~
PHY 補課, 1:00~4:00,都算快過,上堂個陣先知原來今日要講反個D 題目,我冇做準備,好彩冇問我,如果唔係就死硬,下次都係寫低做D咩好D
|