去完沙灘,反到屋,就開始玩game,第一個game係玩層層疊,本來諗全香腸會輸,點知佢就係最勁個果,個d唔難既佢都唔拿,真係好恐怖,好快就玩到好似就跌咁,最後我緊係唔會輸啦,輸既係超超,佢要飲左一罐Budweiser,好易姐,佢都想飲
之後就玩菲洲話事啤,個個都輸過.但係我同超超就輸得最多,頂,….我做咩成日都抽到最細個張架…so cheap,頂最慘就係我個次輸左,要行出去大叫””我係淫婦””香腸好仆街…又玩cream囉….我第一個做左cream人…..,好彩菲菲同超超都做左cream人,哈哈,而香腸就被人放左一個好靚既cream屎係頭,仲有化左一個好靚靚既小妝,哈哈,好有古典美呀,而勁勁就剩係飲酒ji,輸得最小係佢…..= =
玩完呢個就玩飲酒,d人好變態,玩到冇野好做,係咁mix野黎飲,成肚都唔知係d咩,但係最難飲都係個d酒水,哈哈,菲菲飲左好多,快d多謝我啦,飲得最多既超超…..我都叫左唔好飲咁多啦…醉左啦你
跟住又玩cream,玩數字cream,得我同超超輸左….成面都係cream….好嘔心……冇野好講…係咁輸….
玩完都4點幾,沖涼訓lu….夜晚同左三個人訓,超超同香腸 ~
|