閃電的聲響很大,月光很朦朧….跟現在的心情一樣
任何事都不會像想像般美好
那就只有接受吧
有時我會問自己
不管任何艱苦的事都能到達嗎??
我已疲於去否定些什麼……….
為了一點不算什麼的小事
我又開始畏懼
為了要掩飾我的恐懼
只好扮作沒事發生……….
我知道唔開心係應該同人講,但係我真係唔想講,我唔想有人覺得我好煩,我知有時d人搞到我唔開心,佢地都唔會知,….唔知想點…算啦,過一,二日就冇野的,自己既野我會自己解決,唔想令我身邊既人唔開心,就係咁簡單
有d野,冇話岩定係錯,我知有時講到黎同心諗既野係唔同,我係明佢咩思意,但係我一聽到有d人既語氣好似話緊我,我就會好唔開心,雖然我知佢唔係話緊我,但係我就係唔知點,我越黎越討厭自己…
今日去左mk溫書,一個人溫….一個人lunch…我係唔係傻左呢…自修室一開就去,一個人真係覺得份外寂寞…好耐都冇一個人啦,溫書個陣.見到一個同班同學,佢見到我,我見到佢,但係就冇講過野,我有諗過hi佢,但係最後都冇,有時我係度諗既然係一場同學,打個招呼都係應該,但係我就係成日都唔理人…其實係我唔理佢,定係佢唔理我,,算啦,我都係覺得我同佢都唔係好熟,有咩好講呀 …
打左比kelvin,佢話黎搵我,跟住又打左比菲菲,佢又話黎搵我,我都唔知比佢地二個見反係好定唔好,我知kevin好似唔知點咁,我只係覺得佢仲係有d野咁,點都好啦,多謝你地陪左我去食野,係我最需要人陪既時間陪左我,真係感謝主呀
天日我會同菲菲去大戰花園街 !!!
|