一段既感情可以有幾耐,真係冇人會知
有時明明以為可以地久天長,但又偏偏唔可以
只要任何一方唔再鐘意,都會game over
如果你問我會鐘意到你幾時,我只可以答你
我會鐘意到你唔鐘意我為止
因為如果你唔再鐘意我,
但係我仲鐘意你既話,你只會覺得討厭
你知唔知我好開心架而家
如果你食小d煙既話!!!!
今日又有physics既tas….
我已經覺得好厭倦….
每日既生活就係咁過…
真係好辛苦….日日係學校都冇休息
就連lunch都有野要做
有時我覺得….做咁多野…
我會有咩回報…我越黎越覺得係冇既…
就好似今日english個quiz rerult,
我係就係合格,但係我d fd冇溫過都高過我…
我覺得….我好似好冇用…
雖然我知好多人溫左都話自己冇溫過
但係我都覺得唔知點咁..
好似附出左但係冇回報
我知我係好貪心…我附出左…
我就要有回報..冇既話….我會唔開心
算啦..都過左啦…
今日中文堂唔洗上…起興奮
中文堂去左睇話劇
個名叫龍門客棧,我覺得都姆好睇,幾搞笑呀都~
夜晚都係度係咁做功課..功課..功課
D 功課多到好似d星星咁多囉…
唉…..
我又要做到好夜啦….
|