有時明明係好想同你傾電話,但係又好似扮到唔想,,,
唔係扮既…係我唔知講d咩…我問你個ex d野,你又唔想講
我都唔知同你講咩…又係你話咩都同我講,都唔係
我好似越黎越唔識表達自己既情感
嬲又話唔嬲,唔想又話無所謂,做咩我會咁架
終於過左呢幾日啦,真係好難過.,我要做既野終於都做完啦
所有要交既功課,所有既quiz都完lu ~
但係今日我知左physcis幾多分,我肥左…
唉…..做咩成日都抄左physics架…
我覺得合格架ma…..點知…
D mc全部都錯,arm得一題….
唉……..話就話得6個pass,但係我都好down
溫左咁耐都fail……
溫得唔係好熟個d又出,熟個d又唔出,….
唉……………..算啦,我下一次一定要pass..
係我以後既physics都要pass呀~
唔可以再肥!!!
放學….今日係最後既一日
返埋今日就放復活節,其實咁多年
我都唔係好明點解要有呢一個節日
一個西方既節日,我覺得呢個節日對我黎講冇咩野
可以話伙同普通日子一樣,不過有假放我就開心啦
我真係好tired,好想休息一下,
呢個假期,我諗我會去study一下+ relax
仲有做一d我一直都好想做既野
有d野我話做左好耐,但係咁來都仲未做,
唔得,今個假期我一定要去,我話過同菲菲去
去大埔林村,我咁來以黎都未去過
我真係好想去,我有好多願望
菲菲話我想一個人個mv裹面既柏芝似我囉…
喊喊下無啦啦笑……真係咁似咩,
唉…..呢d都係以前啦,
都係正能量啦~
|