今日我同左菲菲仲有香膓寺唱k lunch
Hehe…好開心,我唱左好多好多歌
每一次同佢地去唱k,我都唱得好high..
哈哈~.,佢地係我best fd ma,我有咩事都搵佢地
開心又好,唔開心又好,佢地都會同我傾,陪我,
就算我做錯野,佢地都唔會話我….d 咁既fd去邊搵!!
K 完就去左take pic…hehe~
菲菲部相機真係好好,影到我好好..哈哈!!!!
夜晚我就係屋企做乖乖仔
我做左中文功課,作左2篇文
咁又一日lu∼