下就係屋企做pure,做左成個下就
我覺得d數唔係好難計,而係好煩,好易計錯
夜晚出左去同sister dinner,佢個仔真係越黎越q…
但係我覺得佢越黎越naughty..= =
咁又係呀…點似我以前細個咁乖咁cute呀..哈哈
講下ji = = ~~~
唉….下一個月呢一日就係我生日啦..
我都唔知到時會唔會一個人過….
做咩要有生日wo..
我寧願冇