而家我既心情,係爆開心,開心死我,終於知道有d野,係你就係你,唔可以強求,順其自然就係最好,好多時做一d違反自然既野都唔係一件好事,失而復得既感覺雖然唔好,但係我而家真係好開心
香腸夜間晚打比我,我洗完白白打反比佢,佢同我講左一個天大既好消息,我一聽完,係爆開心,因為d咩開心,就係$$啦…哈哈,有幾多我就唔講啦,同香腸傾左一陣電話,佢講反去camp個日d野,我一聽到,真係笑死我,佢話佢成晚都冇訓過,就係因為我同超超係咁講野.,原來佢聽到我同超超成晚講既對話,仲有超超個d英文,哈哈.佢仲講反出黎比我聽…真係笑死人啦,唔知超超知左會點呢…哈哈,香腸話佢聽完之後成晚都冇得訓..仲成身痛,….好彩我冇講香腸壞話
今日又係去左自修室,又係一個人去左,10點幾就到左,,自己一個人溫到1:00出左去m記食野,食野既時候打左比超超,叫佢陪我傾,傾左好似好耐,死啦….我好似呢幾日係咁用手提同人講電話…唔知用左幾多分鐘tim….下就又反去自修室,5:00出左去補習,放左d野係個果….其實好似唔係咁好,但係都冇咩人….我諗冇所謂啦,C.Y,成日都補到過時…今日仲過左
30M
IN…= =,.我真係唔想上咁耐,好TIRED,今日仲要係講SOLIDS,好似唔係好明,….= =,補完就去左搵肥妹妹,佢等左我
30M
IN….SORRY呀..我都唔想…..下次一定唔會,肥妹妹今日做左一件好事,就係請野我飲,我要送一個乖妹妹大獎比佢,同佢行左一陣MK,佢好有$$$,成身都係名牌…CUCCI....agnes b.,有$$$$= =….而我就….唉……同人唔同命呀
同佢行完就去反溫書….原來我出左去都3hours啦..真係過得快,我發覺左一樣野,就係好似自修室d人認得我咁….唔知呀…我覺得佢地一定認得我,我日去夜去唔認得之奇,仲要成日同d fd 係自修室無啦啦大笑….
PS: KELVIN ……你好好呀….今日你一打比我,我係自修室,無啦啦個電話響,仲唱””烈女不怕死,…..””成個自修室既人都望住我…仲有2個女仔笑我….> < !!!!樣衰爆囉…唔該
|