一起身,突然唱k…..發作,所以call左香腸去9場,佢都幾好人,叫親佢出佢都出,其實我都唔知佢鐘唔鐘意,但係見佢今次咁,佢都唱左好多,我feel到佢都唱得好high…哈哈!!佢第一次唱咁多,咁先係我識既香腸ma ~下次再唱過~
唱完就去左jackal屋企玩,去到佢屋企,見到佢隻狗,好得意,成日都好想有一隻狗,佢就好啦,屋企比佢養,睇左陣同居蜜友,sammi好靚(以前),跟住睇左佢好多相…..佢係咁show我個ex….唔知點咁,我一睇我個ex d相,佢就話””你掛住佢””,佢都傻既~我又會掛住佢,係都係掛住jackal哥啦~睇左一陣同佢影左張合照,我覺得怪怪的….佢手震…..影完相就有好多人係咁打比佢…唔理我tim…呢個時間係悶到我訓左…係走之前同佢玩左好耐ps,好好玩 !!!
約左miki出去,由於jackal哥….所以遲左
5m
in先到,有d唔係幾好意思….同佢行左陣mk…..佢冇啦啦又話去鑽石山,,,,,,,nevermind既……..去到行左陣…影左相….d 女仔咁鐘意影既= =……之後去左睇虫不知,我覺得好好睇….真係好好睇…!!!!睇完都好later..但係佢話想行一陣…同佢坐左係公園傾左好多野….傾完都1:00啦…成街都冇人
一反到去,又係咁話我,好q煩,人地係點,係人地既事.我一向做d咩都係錯,成日都覺得佢講既野就係道理,而我做既野就係任性,我一向都係咁,你越話我就越係咁…我以後出去都唔會打反屋企!!!!我去邊係我既事,去到幾點都係我既事 !!!
|