不怕你傷害我,只怕你不愛我@皇子

2005 年 7 月 24 日  星期日   晴天

同居蜜友 分類: 未分類

一起身,突然唱k…..發作,所以call左香腸去9,佢都幾好人,叫親佢出佢都出,其實我都唔知佢鐘唔鐘意,但係見佢今次咁,佢都唱左好多,feel到佢都唱得好high…哈哈!!佢第一次唱咁多,咁先係我識既香腸ma ~下次再唱過~

唱完就去左jackal屋企玩,去到佢屋企,見到佢隻狗,好得意,成日都好想有一隻狗,佢就好啦,屋企比佢養,睇左陣同居蜜友,sammi好靚(以前),跟住睇左佢好多相…..佢係咁show我個ex….唔知點咁,我一睇我個ex d,佢就話””你掛住佢””,佢都傻既~我又會掛住佢,係都係掛住jackal哥啦~睇左一陣同佢影左張合照,我覺得怪怪的….佢手震…..影完相就有好多人係咁打比佢唔理我tim…呢個時間係悶到我訓左係走之前同佢玩左好耐ps,好好玩 !!!

約左miki出去,由於jackal….所以遲左 5m in先到,d唔係幾好意思….同佢行左陣mk…..佢冇啦啦又話去鑽石山,,,,,,,nevermind……..去到行左陣影左相….d 女仔咁鐘意影既= =……之後去左睇虫不知,我覺得好好睇….真係好好睇…!!!!睇完都好later..但係佢話想行一陣同佢坐左係公園傾左好多野….傾完都1:00成街都冇人

一反到去,又係咁話我,q,人地係點,係人地既事.我一向做d咩都係錯,成日都覺得佢講既野就係道理,而我做既野就係任性,我一向都係咁,你越話我就越係咁我以後出去都唔會打反屋企!!!!我去邊係我既事,去到幾點都係我既事 !!!

 

 







訪客留言 (返回 kenneth 的日誌)


mango 於 2005-08-17 01:01 PM 發表:
i agree with u->最尾果段吖∼
as我都係:你越話我就越係咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]



[ 返回 kenneth 的日誌 ]




kenneth
暱稱: Kenneth
性別: 男
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2015-12-27
2009-08-15
2009-08-15
2009-01-12
隨風

:: 日誌分類 ::
全部 (242)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::
尚無任何好友

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 242
留言總數: 416
今日人氣: 35
累積人氣: 92750

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed