我完完全全攰死 琴晚sd msg sd到點幾差唔多兩點先訓 五.30鬧鐘響 之後起身再sd過 8.30真係起身 番學買舊書 繼續sd sd到9.22就冇再sd 攰到我highhigh wow 跟住仲要番學+洗營 唉 冇曬心機 -_- 好悶呀 -_-xd 仲有13日. 而家部電話真係冇用 突然好想你;你會在哪裡. 我終於明白原來掛住人係真係咁痛苦.