| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 15 日 星期五  |
| 2006-12-15 |
宜家既時間係:11:19am...
我又係學校打日記喇...
今日返到學校收左一張christmas卡...
之後上左maths堂...
then中史...
何sir走喇....T^T
之後小息...
then上mus..
聽人吹笛...
之後到宜家geog堂喇....
悶呀呢堂...
之後個d遲d打啦...
rabbit:
(/(/
(' . ')
(")(")
|
| POST 日記時間*=] :2006-12-15 11:21 AM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 12 月 13 日 星期三  |
| 2006-12-13 |
今日.....
返學...
唔記得哂做咩lu""
正係記得去左jayjay到...
7:30pm返到天澤...
同boxco食dinner...
食完返屋企...
就係咁喇...
記得就係咁多!!!!!!
..... |
| POST 日記時間*=] :2006-12-13 09:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 62 | »
|