今日係星期日.我姐姐有得去書展=.=我冇得去.我覺得好唔開心.佢有得食pizza.我冇得食=.=好唔公平.唉!算啦!爸爸都會請我地食pizza.不過唔會請羅淑貞食.因為佢今日食左.還佢係有人請佢食.哈哈.=.=我話唔請就唔請.請佢都唔請我.我覺得好慘!話黎都冇用因為佢係人地道做野.請佢都唔請我啦!唉.....!9月15日係唔係去睇???你用msn同我講啦!