我咁本不喜歡陳志江!(請大家不要誤會我love陳志江)^=^
我愛的人一定要有:1.高 2.肥和瘦 3.大眼睛 4.大屁股(講笑^^) 5.細手指^^6.成績要不好
大家估下啦!估到有野送^^提示:係6d班到^^*
我覺得好無聊!有野睇!等等啦∼
http://www.youtube.com./watch?v=UHSMXLKlQTk&feature=related
http://www.youtube.com./watch?v=UPp-QqbcSbs
http://www.youtube.com./watch?v=dyXTGi7iA8M&feature=related
|