今日是3月3日,我阿媽唔得閒整到我冇得令飯.
下午的時候,我數學老師搵我(叫我幫佢收書包).其實我都好喜歡幫老師做野(小學,中學都係).英文.中文.數學.科學老師等......
放學時,我和no1.no2.no33一起留係課室幫老師做野.
其實.我地本身想留係課室玩(何仔).突然有個校工入我地課室.叫我地走
-.-''