沒緣份的二人
kenny6124
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
kenny6124
暱稱: WING YIN
性別: 女
國家: 香港
地區: 中西區
MORE...
«
‹
March 2015
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
最新文章
•
2009-12-18
•
13/12/2009 探訪老人
•
2009-12-11
•
2009-12-09
•
2009-12-07
文章分類
•
全部
(58)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (14)
•
2009 年 10 月 (13)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2009 年 08 月 (2)
•
2009 年 06 月 (2)
•
2009 年 12 月 (6)
•
2009 年 11 月 (14)
•
2009 年 10 月 (13)
•
2009 年 09 月 (5)
•
2009 年 08 月 (2)
•
2009 年 06 月 (2)
•
2009 年 04 月 (1)
•
2009 年 03 月 (5)
•
2009 年 01 月 (1)
•
2008 年 11 月 (1)
•
2008 年 10 月 (2)
•
2008 年 09 月 (4)
•
2008 年 08 月 (1)
•
2008 年 05 月 (1)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
bettyboop520
hin94
love103
miaohuan
ruby986
shan_926
siuwing016
WIngYaN_0603
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 58
留言總數: 3
今日人氣: 3
累積人氣: 334
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
2009 年 10 月 6 日 星期二
2009-10-06
分類:
未分類
今日我終於都可以游水啦
第1堂`
eng`
詩雅今日無番
不過都估到ge
每次有親PE堂
要游水佢一係就冇番一係就遲到
不過我都唔得閒理呢d野
我要抄書好忙
果份通假字罰抄抄到我散晒
第3`4堂
PE`
今日泳池要洗池
我地就去左考試
吾識游水ge人真係慘d架
所以我真係好想有人教我游水呀
第5堂`
西史`
繼續我ge罰抄
抄完之後我就乖乖地咁聽書
第5堂`
中文`
通假字重測
我全部都識晒呀
早知我就琴日就補測啦
剩底d時間又係hea
lunch`
我地又去左珍珠奶茶到食
食到1點先番到學校
係圖書館到坐得果一陣
第6堂`
通識`
我坐左去李勵儀隔離到同佢地傾計
傾傾下咁又落堂
第7堂`
文學`
真係好悶呀
又成日嗌醒我
搞到我冇覺好訓
第8堂`
數學`
呀sir講d數
我一d都聽吾明
所以就向喬寶寶指教指教
放學`
留底整壁報
整到5點先至走
發表時間:2009-12-14 06:29 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 5 日 星期一
2009-10-05
分類:
未分類
第1`2堂
中文`
HEA既
都冇野好做
MISS又唔教書
第3堂`
文學`
個MISS無番
由個新黎GE呀SIR代堂
咁岩就係教蘇詠嫻英文GE呀SIR
MR.LAM
訓足成堂呀
第5`6堂
英文`
dictation
臨落堂果15分鐘到
話俾我地放小休
點知就同我地玩GAME
最後有5個人出黎唱歌
(NICO`景彤`李柏謙`型男同馮樂軒)
真係超無聊
不過都幾好笑
LUNCH`
去左珍珠奶茶到食
第6堂`
西史`
走左去同李勵儀坐
間唔中都有傾下計
......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:28 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 10 月 2 日 星期五
2009-10-14
分類:
未分類
今日學校水運
吾洗上堂
正呀
不過我地就要由8點幾坐到11點半到
其實呀SIR本來話12點幾先放
依家早左成粒鐘都好呀
其實本來我地可以坐埋一齊架
但係吳嘉怡佢地就一枝箭標左去前面
叫佢等又唔等
搞到得番MICKY黃佢地一齊坐
不過都好在我地都有講有笑
吾算悶
系比賽途中有人嗌救生員都唔知乜事
到左11點幾得地就續社放
番屋企
而呀MICKY佢地就要參加工作坊
要到好夜先走得
發表時間:2009-12-14 06:26 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 9 月 25 日 星期五
2009-09-25
分類:
未分類
今日都無咩特別事發生
只是在LUNCH果陣係最HAPPY
同埋有幾個人病`早退
不過我覺得李柏謙只係陪豬肉一齊早退姐
第1,2堂
英文`
無野好做
只係訓下醒下
到落堂果陣佢先黎訓話
第3堂
西史`
悶到爆
無野好做訓覺
第4`5堂
文學`
一開始就默書
竟然全對
我真係勁呀!!!
跟住都係無野好做
只係係到發夢
LUNCH`
係小食部到買左燒賣
仲要幫囍兒同呀珊買野食
等左好耐終於有得食蛋糕啦
芒果雜果蛋糕
都幾好食
不過只係好少
第6堂`
數學`
只......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:23 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 9 月 21 日 星期一
2009-09-21
分類:
未分類
今日有好多人冇番呀
再加上落雨
搞到今日好似空虛咁
第1堂`
MATH`
呀SIR係到教人入程式
悶到爆
呢D野F.3果時都入左啦
SO可以無視
第2堂`
通識`
都冇野好做
發下夢咁又1堂
第3堂`
中文`
成堂係到做listening
間中同豬迪吹下水
又一堂
第4`5堂
英文`
默書`汁listerning份野
後來無人聽書
個個係到傾計
搞到MS.AU發火
鬧到我地靜晒
冇人咁嘈
LUNCH`
丁丁同囍兒係友情買外賣俾我地食
第6堂`
MUSIC......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:25 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009-09-21
分類:
未分類
今日真係好正丫
先係今日冇左個文學
可以唔洗背默
呵呵~
因為果2堂有管弦樂團黎表演
都幾正嫁
跟住係通識堂就黎完GE時候
丫李柏槏就同楊樺禮打架
都唔知發生咩事
個果之後李柏槏竟然喊喎
真係好少見
不過最衰GE就係係放學果陣
等丫丁丁
等左好耐都唔見佢出黎
點知我去到車站果時佢就出黎
真係玩野
了了話佢係請之前請左2日病假
佢丫媽就CALL丫陳SIR
爆佢出夜街
詳情係點我聽日再問
懷念著有你的日子
......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:21 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 9 月 16 日 星期三
2009-09-16
分類:
未分類
今天真的好倒楣
其實早上都沒有發生什麼特別的事情
只是在吃飯完我們回課室後
在課室被林位添用啫喱扔到
原本我都沒有生氣
但是我想不通
他為何不走過來給他
\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/
然後我們去了圖書館聊天
由傾下個禮拜五點慶祝生日
講到幾時去BBQ` 溜冰` 同韓燒
真勁
時間過得好快
好快就又要上堂
係閱讀堂到搞左個火警演習
落左去一陣
好快就又要上......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:15 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 9 月 1 日 星期二
2009-09-01
分類:
未分類
今天是我們學校的開學典禮
真的好悶阿
好少熟悉的朋友和我同班
而且就沒有什麼人可以和我聊天
今年學校少了"豬婆"
真的是安靜多了
而且來了3個男老師
在開學典禮上那個家教會長,校董和校長
都說了好久才說完
悶死我了
而且我們的2個班主任也是
都是"口水多過茶"
C班就不同
有miss黎和miss Tam
多好呀
到了放學
我就去等蘇詠嫻一起去拍照
但是她又要和她的朋友做功課
讓我變得好寂寞耶
拍完照我就自己回家
我坐公巴回家的時候
竟然碰......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-14 06:12 PM [
訪客留言(1)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 8 月 3 日 星期一
2009-08-03
分類:
未分類
今天早上大約八時半就起床
九點25分就出去乘搭71去學校
一路上我都在想不知道我會否撞到認識的同學
差不多走到學校時我就看到許橘江
唉~真的很不幸
到了學校我看到每個人都穿著校服
有少許覺得自己有少許不合群
過了1個小時我才回到家中
上天總是對我不公平
機緣巧合總是沒有給於我們
發表時間:2009-12-13 07:57 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
2009 年 8 月 1 日 星期六
2009-08-01
分類:
未分類
今天是一年五天的動漫節和電玩展
我跟蘇詠嫻和麥芷雅一起去灣仔會展
當天我們大概九點半就出門口
不過我就忘記帶八達通
不過拿回後充看不見蘇詠嫻了
找到她後
還說自己走得很慢
***************************
幾經辛苦我倆終於都到了灣仔地鐵站
蘇詠嫻第一時間打給麥芷雅
起初蘇詠嫻都找不到她
幸好我眼明手快找到她
**************************
然後我們就向著動漫展出發
上路上我們都經常......
(
閱讀全文
)
發表時間:2009-12-13 07:56 PM [
訪客留言(0)
] [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
«
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
»