-.-"今日無奈地去左探長者...之後岩岩開始兒家好悶好無聊...點知.......
今日7點幾起身@.O!!未訓醒!!醒多陣先.之後范仲賢call醒左禾..同佢一齊返學.
跟住~返到學校好開心..見到kelly...真係估唔到佢係紅十字會..早知我都參加啦..唉>,<..
之後上到車,睇到超美戴MP3..跟住佢個fd仲要大大聲聲咁罵我地(咪嘈啦!!)好灰..k ming之後就唔理,一樣聽歌..個個都係
去到長者中心,囉完野就上去探長者同miss莊一齊.點知喺去的途中,搭電梯上去時~去到1樓..個個出哂..得我一個未出.miss莊諗住按製..我個時係冇手按的.因為囉住好多野...搞到又要行番落黎..
之後去到第一個呀婆個屋個度~勁無奈..我同譚嘉誼一班,,佢竟然冇咩點講過野..可能得一兩句..得我同miss莊講野..仲比miss莊讚添~呵呵..錦都比人讚-.-"
之後,番番中心去做問題個D野..到領獎時~我竟然比miss莊話我做得好-.-"搞到我要照相相.....希望唔好比1A班D人睇牙>,<好魚牙 -.-"...miss chan 仲係要偷影相添..都唔知有冇影到我添架?唔係好想比人睇到個衰樣囉-.-""
最後,完左個活動之後~我同k ming/范仲賢/肥俊,去肥俊屋企換33..準備去同耀明打波...落到去之後我地竟然快過耀明-0-"..之後打左一陣去左星哥屋企...星哥屋企有隻狗..我地一入到黎就係錦吠..原本耀明覺得d狗好煩~姐係好似有小小唔like d狗..但係我地覺得隻狗好cute囉..唔明耀明點解會咁無奈...
之後范仲賢上左我屋企...做劇本...話做咩話劇-.-"大家記住留意下我地個班我話劇牙...... |