今日去左過c影....發覺自己....退步左!!!失敗左 只會用死一個眼神一重感覺 , 變化唔大 簡直唔識改變
不過都好既只小我e+清楚自己既缺點 , 跟住我就去左番desighn班 不過係搭車既途中超唔舒服
以為自己番唔到呀啦點知一洛車右好似無咩事跟住右搭車去啦, 然後今日學e利是做成一朵花
初初miss正戈時真係好靚,,,but一到我手就...變成"辣手吹花"因為我手工唔好so最後都係比番miss正
不過我地都係成功左至小.....然後我就番左屋企!e個星期唔開心既野同失敗既都好多...555開始覺得係
time 要捉番上梨... successful is not near me but not care i will word hard i wish to near for success !
|