各位人兄你地好呀!!!!我叫做廢物周呀!!!!
呢個名唔係我改ga~~~係人地講ga~~~~好可能我真係好廢la
我第一次寫blog
唔知寫咩好~~~~
所以我見人地成日寫甘日上咩課果d,我都跟住寫la~~~~
甘日一起身,就做平常大家會做ge野la
番學~~~搭44m,
坐我前座果個係咁cut
驚比佢傅到
因為岩岩先sick完
番到去打左少少籃......(閱讀全文)