| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 12 月 22 日 星期一  |
| 2008-12-22 |
分類: 未分類 |
今日8點幾比死人超整醒左
問我駛唔駛補課=3=
得a,d,e班要補課!!
過天盛
跟往lunch
with ho哥,超,石石,小童
食完
ho同石石又要返學校補課...慘!!
我,超,小童去左勁耐冇去的網吧
打左場信長走了
跟往又返學校
再出YL
with 超,emsn,suey,lui
suey帶佢部電話去整
跟往同超,eman行去搵補習=口="
搵完go home
9點再出去
同神希輝,石石去跑步[我地行多過跑=3=!!]
跑到10:30走人了
同石石走
去7仔買野飲
發現熱維他奶換左包裝!!

|
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 82 | »
|