今日返到家就玩電腦了. 和幾個朋友一齊玩. 先頭以為會很好玩. 最後連錯了線. 最後還hang機了!!!!11
今日去左茶樓飲茶,我食小寵包. 大家都知食小寵包個陣有d醋. 食炸雲吞都有d汁,我食小籠包就點d醋. 第一次就好好味,第二次就有d奇怪味. 原來我點左炸雲吞d汁,結果就比人笑la!!!
對不起!請不要用黑色的字!!因為我的blog底色用了黑色,真對不起,求回覆!!!最好用白色字!!
今天我在學校整blog,有些同學讚我整得靚,其實係qooza 的特效漂亮!!!!!@
都用了5日,但不記得自我介紹,我綽號是kenny仔,大家可以叫我kenny,我好喜歡踢足球,希望大家 回覆我啦!!!
今天,我和爸爸去了釣魚,起初以為會很悶,但原來是很好玩的,釣完都有些依依不捨!!!
我們在早上的9:00上船,沿途都看到很多水母和魚仔,好快就到了目的地-東龍島,因為我不懂釣,所以我爸爸的朋友教我釣,想不到,我一放魚餌落水,不夠一分鐘就有一條石斑仔上釣,那時,我很興奮.開心時間過得真快,很快就要走了,我一坐船,就回想釣魚時的開心事,真有些依依不捨!!!!!!!!
今天,我整到特效了.今天一回到家,就要整blog,仲有不足夠一個月就比賽完了!我一定要加油加油!!!!
試下先,幾好用咁bo