好耐都冇黎過喔~慘慘~
琴晚好開心~第二年去食國慶聚餐喇~琴晚非常熱鬧~雖然攞唔到咩大獎二獎~但起碼可以攞到圍獎...就係飯盒一個~哈哈哈哈~
今日返工好開心喔~~~
九點幾返到去~早過平時呀~
哈哈~~~