十一月到了 呢個月有好多野做=] 雖然冇特別假放..但相信都會過得好輕鬆愉快 過左咁多個月都冇打QZ tim..XD 去左教育學院讀Pre-AD 我要升音樂AD !!!!!一定要做到!!!! 我要考到AT!!!!!一定要考到!!!!! 我要過澳洲升Year 3 !!!!! 我要做音樂人!!!!我要教鼓!!!!我要做指揮!!!......(閱讀全文)