我今朝早點幾鐘起身....起左身之後就開電腦玩...
一玩就玩到6:00pm喇..根住老豆叫我入姑媽到食飯..食完飯一齊出去Mongkok行雞雞喇....
不過今年冇乜野行...冇乜野買..
so我正係買左衫><