平凡乂blog~最平凡的才是不平凡~
平凡,並不是隨風飄揚、搖擺不定~然而,平凡的人,也有自己的主意,只不過是,他的意見,都是世間人多選而已~
kerodoron
暱稱: ☆平凡的MiNg★
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
真要命...冷死~(大陸)
2010-01-29
2010-01-15
上癮了!!?
2010-01-07
文章分類
全部 (42)
平凡人乂上學生活~ (12)
平凡人•不平凡的感觸... (1)
平凡人的活動 (8)
平凡的一天.... (13)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 120
今日人氣: 69
累積人氣: 1549
站內搜尋
2009 年 10 月 16 日  星期五   晴天


是日•班會的活動.... 開心 分類: 平凡人乂上學生活~

今日我地班會開左個party,話咩幫陸sir搞生日(仲有半個月)-.-

1.大風吹

開頭係好百無聊賴地玩,條條友講既野都一定全部要走(例:著衫的人、有鞋的人、2A的人...)玩哂~(ps:特別事件1•李家豪有次出左去,跟住嗰一輪佢講完之後竟然又係佢冇位~)玩玩下,轉左由呀sir講,我地沖~(淘汰制,一次一個,總共六個)最後,李家豪榜上有名(懷疑是故意)懲罰:唱生日歌•蒙混過關...

2.音樂傳球

開住音樂傳球,停音樂嗰陣拎住個球既輸(聽過吧-.-)班幕後人員之前話:「輸的人是內定的~」最後,因為太多變數,得李家豪一個係的確中左~

1)由呀sir開始傳,到左Desmond(呀sir前一個),呀sir唔接,Desmond硬食~懲罰:做「大金冷氣廣告─一家跳舞」Desmond搵埋李家豪、鄧溢天+麥景皓...笑死~

2)唔記得邊個開始,總之...李家豪食的~懲罰:「木村的Gasbey─髮膠+止汗劑•盧海鵬版本」一個人做的~又是笑死~李家豪扮可愛的一幕•佢笑了(Help!)

3)一路傳•一路傳,到我嗰陣,我hold住一陣,先俾隔離葉振賢,跟住停左...佢以為我玩佢(點知佢停-.-)逼住一齊出去~結果:「吉百利─齊動眉•香港亂嗡版」好彩有留頭髮,用頭髮遮XD~跟住因為葉振賢唔做(拖唔郁佢...)變左我地班男班長+雞毛~(男班長很落力的說)

4)好似仲有一次...(忘了)總之,唔知係咩原因下,Desmond去左唱「菊花台」~(佢喺到扮到投入,又硬扯聲~恐怖)

3.開口中

黃子軒的提議-.-(給接納是奇蹟)1-100•玩左四輪~

1)鄧天哥喺好大範圍下中左~懲罰:扮某一公仔攤地的樣子...

2)講到65-68嗰陣先到我-.-最後揀左66,平安無事~我後面嗰女仔慘了...(最後因為女仔著裙既關係,女講中的話自選任何表演)

3)又是一個其他班來的女(忘了詳細)

4)恭喜李家豪啦~佢叫葉振賢講75(嗰時73-80)最後,73-75,李家豪自殺~趴地了~

(ps:李家豪中左咁多次,只有一次是故意的~勸他買六合彩...)

最後,清埋啲野食就閃人~






訪客留言 (返回 kerodoron 的日誌)


SiuXNick 於 2009-10-17 12:48 PM 發表:
又幾好玩wor^^"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好過你打機55~
Posted at 2009-10-17 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Thomas888 於 2009-10-17 07:11 AM 發表:
comment.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝comment~
Posted at 2009-10-17 09:49 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wingchin34 於 2009-10-17 01:47 AM 發表:
對您地班冇興趣-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 不需要有興趣~
 
有麥景皓+李家喺我地班都仲有興趣反是奇蹟~
Posted at 2009-10-17 09:48 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



W.M Lau 於 2009-10-16 08:57 PM 發表:
HELLO~~我只是路過的..(我是2B的)
你地生日會好似好搞笑咁BO..好羨慕呀
我地2B有邊個走左去睇??
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 謝CM~
 
以我見到當中,起碼毛敏同許瑩黎左~(可能仲有其他,不過我睇唔到)
Posted at 2009-10-16 09:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aisnio 於 2009-10-16 06:54 PM 發表:
吉百利─齊動眉-依個一定好好笑xd
李家豪做乜要故意輸?a0a
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你地2B有人黎偷睇架~
 
你唔黎之嘛~
Posted at 2009-10-16 07:06 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]