平凡乂blog~最平凡的才是不平凡~
平凡,並不是隨風飄揚、搖擺不定~然而,平凡的人,也有自己的主意,只不過是,他的意見,都是世間人多選而已~
kerodoron
暱稱: ☆平凡的MiNg★
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
真要命...冷死~(大陸)
2010-01-29
2010-01-15
上癮了!!?
2010-01-07
文章分類
全部 (42)
平凡人乂上學生活~ (12)
平凡人•不平凡的感觸... (1)
平凡人的活動 (8)
平凡的一天.... (13)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 120
今日人氣: 6
累積人氣: 1486
站內搜尋
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


對test失去信心55~ 傷心 分類: 平凡人乂上學生活~

測左三科,我已經失去信心喇~^^(弦外之音:恭喜~)

先Hist:

自己就唔覺寫錯啲咩,只係諗緊個呀sir會睇錯啲咩~你知啦~反白眼好難睇得清架嘛~

EPA:

完完全全溫漏兩頁,偏偏Long Que就有嗰兩頁~全軍覆沒~

Geog:

明明溫到熟一熟,風向高氣壓到低氣壓~最後DBQ 2.都係寫錯冬天...   Shiiiiiiiiiiiiiiit!!!!!

跟住嗰啲科,我只係對數學同Sci有信心~其餘等死55~






訪客留言 (返回 kerodoron 的日誌)


wingchin34 於 2009-11-02 10:34 PM 發表:
科科我都覺好易.
但科科都吾識-,-v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好矛盾-.-
Posted at 2009-11-03 05:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



aisnio 於 2009-11-01 06:37 PM 發表:
數學我超級冇信心呀/_________\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 今日測完feel到超易囉!!
Posted at 2009-11-02 06:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuXNick 於 2009-10-31 05:06 PM 發表:
=3=EPA我都有漏溫呀.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 =[]=
 
一齊等死啦-.-
Posted at 2009-11-01 01:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuXNick 於 2009-10-31 05:05 PM 發表:
=3=EPA我都有漏溫呀.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]