今日同屋企人去左西貢~而家好攰-.-
去既係西貢─灣仔(不是香港島的那個)
係嗰度食完lunch就行山~
話說係就係行山,條路都唔係長
冇咩上斜位~
而且回程直接搭船(我呀媽話唔行-.-)
總之搭完車又係行死左先返到屋企~
去休息了...(撇s)