平凡乂blog~最平凡的才是不平凡~
平凡,並不是隨風飄揚、搖擺不定~然而,平凡的人,也有自己的主意,只不過是,他的意見,都是世間人多選而已~
kerodoron
暱稱: ☆平凡的MiNg★
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
真要命...冷死~(大陸)
2010-01-29
2010-01-15
上癮了!!?
2010-01-07
文章分類
全部 (42)
平凡人乂上學生活~ (12)
平凡人•不平凡的感觸... (1)
平凡人的活動 (8)
平凡的一天.... (13)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 120
今日人氣: 7
累積人氣: 1364
站內搜尋
2009 年 12 月 3 日  星期四   晴天


是日再次sports day... 分類: 平凡的一天....

今日又係sports day喇-.-

(點解今年兩日都係用一整日搞...)

全日除左落去之外都係悶...

因為隻左手比之前仲痛,費事咁盡力~

1.跨欄

應該好多人都見到~

我係hea到出汁~^^

2.跳遠

hea+1~始終唔想失平衡隻手叉地...

其他時間係捱的...

lunch之後,梁囧佢地無端端喺地下後面嗰個通道踢波-.-

幾個prefect都視若無睹...

最後一個prefect好秘密咁叫左佢地走~

放左之後又踢波...

踢到大約六點先撇...

(累...)






訪客留言 (返回 kerodoron 的日誌)


aisnio 於 2009-12-03 10:44 PM 發表:
我有睇到.__.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

回應:.__.
Posted at 2009-12-04 04:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



anNA0716CH 於 2009-12-03 09:32 PM 發表:
睇吾到你跨欄喎-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔認為你有留意場上面有咩比賽~^^
Posted at 2009-12-03 10:17 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuXNick 於 2009-12-03 08:04 PM 發表:
=x=我做守龍真係咩事都冇
你地衝哂去就梗係攰laxdd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 囧-.-
 
我跑就冇事~
 
係踢林華盛個「石頭」踢到腳痺...
Posted at 2009-12-03 10:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]