平凡乂blog~最平凡的才是不平凡~
平凡,並不是隨風飄揚、搖擺不定~然而,平凡的人,也有自己的主意,只不過是,他的意見,都是世間人多選而已~
kerodoron
暱稱: ☆平凡的MiNg★
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
真要命...冷死~(大陸)
2010-01-29
2010-01-15
上癮了!!?
2010-01-07
文章分類
全部 (42)
平凡人乂上學生活~ (12)
平凡人•不平凡的感觸... (1)
平凡人的活動 (8)
平凡的一天.... (13)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 120
今日人氣: 12
累積人氣: 1567
站內搜尋
2009 年 12 月 29 日  星期二   寒冷


2009-12-29 分類: 未分類

 

今日先嘟返上黎打幾句-.-

(雖則真係冇乜野講)

話說呢幾日都冇出街,

所以個個話凍我都唔覺...

又過左一個無聊到嘔泡既聖誕...

原來話返大陸又因為之前病左而冇返...

好悶呀!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!

!!!!!!!!!!!!!!






訪客留言 (返回 kerodoron 的日誌)


kahokakaka 於 2009-12-29 11:10 PM 發表:
悶就踢多D波la=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 囧...
Posted at 2009-12-31 12:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiuXNick 於 2009-12-29 07:06 PM 發表:
覺得超凍呀我=_=''
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你不嬲架啦~
 
上身發冷下身發熱~
Posted at 2009-12-31 12:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



lovefree0812 於 2009-12-29 02:59 PM 發表:
我又系唔覺凍-___-
但系就比阿媽迫我包到成隻棕咁
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我冇你咁勁~^^
Posted at 2009-12-31 12:29 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]