平凡乂blog~最平凡的才是不平凡~
平凡,並不是隨風飄揚、搖擺不定~然而,平凡的人,也有自己的主意,只不過是,他的意見,都是世間人多選而已~
kerodoron
暱稱: ☆平凡的MiNg★
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
真要命...冷死~(大陸)
2010-01-29
2010-01-15
上癮了!!?
2010-01-07
文章分類
全部 (42)
平凡人乂上學生活~ (12)
平凡人•不平凡的感觸... (1)
平凡人的活動 (8)
平凡的一天.... (13)
未分類 (8)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 120
今日人氣: 13
累積人氣: 1370
站內搜尋
2010 年 1 月 5 日  星期二   晴天


2010-01-05 分類: 平凡人乂上學生活~

今日兩個測驗,冇溫嗰科難都死左,

狂溫嗰科易到乜咁...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LS:

學校慳紙慳到要我地用單行紙作答...

四條題目、35分鐘,

前一日gag到話準備2-3張紙~

寫得到一張紙前後滿經已係奇蹟

(ps:講既係段與段先隔行嗰種)

最後,

last second, last word~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

EPA:

前一日死溫爛溫,

測之前都溫唔哂,

以為死梗......

做完份卷,

認為係form quiz多個form test~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

end lesson:

原來話去games club點名,

再去睇彈彈波師生賽~

去到嗰度,冇老師,

有唔少2B既人,

梁浩彰同李家豪無端端捉棋-___-

捉完(佢地就咁走左,變左我執...)

連埋2B既人玩層層疊(冇老師但係有野玩...)

個個一開始就整左一棟危樓~_~

笑爆...

最後忘記哂睇波,

出到去得返大約幾分鐘踢...

不過睇到陸sir "own assist"~






訪客留言 (返回 kerodoron 的日誌)


SiuXNick 於 2010-01-05 06:49 PM 發表:
唉....
epa我唔係太識...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 測驗啫~
Posted at 2010-01-07 04:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]