今蕉早起身 發覺屋企冇人
跟住係房間拎左包煙出黎扯左支
跟住刷牙洗面 之後開電腦
打打下機 我呀麻番左黎
好彩我扯煙扯得快
如果唔係死左 11點中左右
我個fd打黎叫我同佢搵學校
等架死人17號車等到我地仆街
又熱 成半個幾中先有車 上左車
d人老撚咁迫上車 仆街
d人好似驚死冇車挫咁
迫到我地死 臨到白鴿巢前2個站
佢話係戈到洛車 好彩我拉住佢
如果唔係有排行- -
去到東南 佢唔收人
跟住去左聖玫瑰 好彩佢仲收人
之後同我個fd去左白鴿巢到挫
係到吹水 吹左成2個中咁制
吹吹下有個呀伯冇lala仆街-v-
仆戈下仲要叫春 我望住佢呆撚左-口-"
唔知點好- - 跟住走埋去拉番佢上黎
跟住繼續同我個fd吹水 諗番起個呀伯都笑到仆街(笑緊 哈哈哈XD)
今蕉一起身 刷左牙洗左面
打左陣機 我老豆中午番左屋企訓教
屌那星 比佢省左鍋甘ga
佢真係好煩 又要我做哩樣又要我做戈樣
又要尻我溫習 等佢番工我就叫埋我個fd去打機
打打下機又要尻我去補習 唉..........
點解e個世界上要讀書~_~?
真係唔多中2溫書 習到8點幾又叫左個fd去保in
跟住又要歸家吃飯 就黎要弗補考啦.......
e排我可能冇乜時晨打bolg嫁啦..........-3-"
唉......
今日番學拎成績表
好驚...好緊張....錶撚汗
番到學校 挫左陣
個miss入左黎 聽個主任尻up左一陣
又派獎又派性 屌佢老母咩
有野留番拜山先講啦 個仆街up左一大輪野
個校長又要尻up 咪訓教lo 又比個miss整醒我
屌 成11點先派 驚嫁麻大佬 有條撚樣話睇到我張成績表
佢話我留班 戈時我好撚驚
仆街 出到去羅成績表 個miss話我3科要補考
屌佢個老母 嚇撚到我hi咁 真係好想打尻佢=_="