今朝10點起左身諗住睇吓電視
點知無啦啦冇野睇 又開碟睇
睇睇吓訓著左....
then 劉千11點9打嚟話又有得踢
我即刻過去 點知miss leung都係度
之後都冇認真過.....射波果時我仲認真過鬥波
踢完同鋒 & 鼎去滿江紅食lunch
之後返左學校睇佢地創藝
今年個idea 幾得意
上左台度同 葉希雯 玩
完全係低b的.....
散左之後去租碟睇
chocolate factory 同埋 batman begins
give me a chance