今朝晨早去踢波
頂 吳學銘放飛機冇嚟
杜敬"如"都係 搞到得我 劉千 juno 肥庭四條友
好彩何嘉權嚟踢波 (唔知係咪噤打)
如果唔係我地又冇波 又唔夠人囉....
之後射吓波啦 射吓射吓有人嚟鬥波
真係險 何嘉權差d比人打
雖然已經比人踢左腳....
不過條友都膠ga
踢波就預左撞到ga啦
噤就要打人 低b
同上次科大班仆街一樣 so cheap
之後連勝左幾場
其實係好廢囉我地
係後尾先好少少
踢完去左天外天食反
再去租左3套碟返屋企睇
狂bo 碟 依家係度睇the world is not enough
一日睇四套戲 噤就知有幾無聊啦
好掛住[妳]呀我
係[妳]呀 !!!!噤樣真唔真d呀- -
妳落一落街都幾耐ga啵...唉
|