| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2006 年 1 月 14 日 星期六  |
好辛苦囉....  |
分類: 未分類 |
今朝7點鐘起身囉要
去西貢踢波囉要
7點唔係問題 但尋晚傾到兩點幾先係問題
勁唔想起身囉.....
勁好呀 juno同肥庭都嚟左
今日對長腿叔叔果隊
果個鬼仔冇嚟到呀 冇噤好玩
本來贏緊2比0
點知一球我冇訓低 coz冇龍衫
會好痛的 果度有石仔
同埋阿sir ga助功
噤就變左2比2
本來有得贏ga ma......2bad
之後返屋企放低d衫
又開始頭痛...
就出去火車站搵埋郭映君 同 劉千
一去到就比劉千叫去買m記囉
跟住本來係去沙田join 埋m之ge
不過由於m之太勁ga關係
上左車又落返車- -|
之後叫佢去大圍啦噤
點知佢去左大學 >v<
妳話佢係咪好勁呢 XD
去到紅磡打的的去高山劇場
17.8 咋
之後睇睇睇 d衫好靚囉真係
頂愈睇愈頭痛 又成身發冷喎
痛到想喊囉果陣

又發過燒 完全唔知做咩囉
第四日喇...........
楊偉楠果隻舞好正囉
佢d表情 抵佢優ge
召喚都優左
跟住就搭75x返大埔
千其唔好信郭映君講d方向呀
十次十次都死ga應該
搭車果時一路搖我就一路痛囉 頂
|
|
|
CHI*=] 於 2006-01-16 05:26 PM 發表:
|
網主回覆
我唔係lei 個鐘囉
羅敏之 XD
 Posted at 2006-01-17 12:04 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
star~* 於 2006-01-16 12:46 PM 發表:
......= =
聽講我同你的年紀差唔多稼wor...
我都唔想稼~
鬼叫你係我唔知send比邊個時..
你on左msn咩~
咁見你又有日記....咪send比你lor~
|
|
|
star~* 於 2006-01-15 06:36 PM 發表:
你被點名啦~~
http://blog.qooza.hk/blog.php?user=star0607
快d去玩啦~
|
|