kiu
luving u  >3<



愛與被愛不一定成正比 ><"
kerrick
暱稱: kiu
性別: 男
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好唔開心
飲杯
2007-10-22
helper~
@mk
文章分類
全部 (345)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 345
留言總數: 82
今日人氣: 51
累積人氣: 11447
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 1 月 15 日  星期日   晴天


仲係痛>< 感動 分類: 未分類

10+1+5
   遊戲玩法:
   10
   先回答一條問題
   請列出10樣最想做的事情(長期/短期亦可)

 

1唔好有野煩

 

                                                                            2搵多d$$$

 

3d出電話

 

4考埋個拯溺同泳池救生

 

5今年要攞返今牌唔要銀牌

 

6教會隊波要贏唔要輸

 

7守龍果時唔好驚出去封位= =”

 

8 唔好成日掛住玩 “impossible”

 

9唔好再高

 

                                                            10 要練返d 體能

 

+1

 

被點人士除左要答以下問題之外,仲要系最後加多一條問題
11. Sandy: 如果時光可以倒流,你想回到哪時?
: f4果時

 

12. Nic: 大家可以用愛他人的心接受他過去和一切過失嗎?
: 真係要睇吓佢
過去係咩喎

 

 13. 程問: 如果真系要死……你想自己死先定系自己o既情人死先?
自己死先...

 

14. 歡問: 點你名果個人系咪你愛既人之一? 十個愛有幾多個愛?
: ok 朋友的愛- -

 

15. 假如你識游水, 阿媽同愛人同時跌落海, 假設阿媽同愛人一樣體重, 救邊個先?
: 一齊救咪得囉.....

 

16. Kev: 當你寂寞時, 會想起誰?
:[

 

 17. Dodo: 在你的人生中, 最傷感/最唔開心系咩時期?
: 好多period 都有過喎....

 

 18. Wilson: 直到現在,你對兒時的理想/ 夢想還有堅持嗎?
:  有咖其實....不過  都冇咩可能做到lu

 

19. Carlos: 覺得10年之後自己會系一個點樣既人
: 會係一個...我都唔知會變到點ga..

 

 20. Bowie: 你會唔會唔敢示愛?
: 睇情況啦

 

 21. Wincy: 依一刻, 你最想邊個出現系你面前?
: []

 

22. Be@ n: 你會為理想而不惜一切嘛...?
: ga  
 犯法嘅話

 

23. ★海晴㊣問:朋友  你的旅遊勝地  在哪里喔!?
唔明妳問咩

 

 24. 嘟賢問:拍緊拖既你或暗戀緊人既你鍾意邊個(我指愛情既鍾意,唔好講d明星名出黎)?請列出全名,花名,年齡,外表,??        (玩大D)
答:咪就係[]ma

 

25.he問:mum........... 06 年有咩願望?
答:好開心~

 

 26.Jonathan:你認為自己的人生意義在哪里?
: 點解問埋d噤嘅問題ga.....

 

27. brandon: 當你要作一個重要決定時,你會先考慮自己,家人,親人,朋友定情人?
: 自己>情人>家人>朋友>親人

 

 28.selong: 有冇d咩人系你做錯事好想同佢講對唔住而你又冇同到佢講咖?
: 有啦梗係

 

 29:POLING:有冇可能一生都鍾意同一個人?
:ga應該  當妳遇到一個真愛ga時候

 

 30:KEVIN:你的所愛扮作不緊不理..你會點?
: 一齊左咪先 

 


    31.pe:如果有一件事你做錯左,,,e+可以重頭黎過,,,件事會系咩?
: 唔好同[]分手

 

 32: 橙問: 如果愛要你等待, 你會選擇放棄or不惜一切等下去?
  我會等囉 

 

33.希問: 如果世間真所謂的真愛, 你會否放開一切去愛下去[包括要放棄你的至親至愛]?! 逃避?!
: if 真係好愛 而果時我已經有獨立
能力我會囉

 

34.大友問:番屋企!!!呢句話系咩意思?
: go home- -

 

 

35.bonnie:如果你知道你愛既人唔愛你(或者唔想拍拖),,,咁你仲會唔會同佢表白呀?會既係點解呢?如果唔會咁又點解呢?
:唔會......繼續做朋友先囉...

 

36.winnie:如果你得一日時間,你最想做既係咩??????
:同自己最愛的人一齊渡過...

 

37.何彗問:點先係真愛?

 

:噤難答...= = 

 

38.betty:點解呢個世界會有煩惱..?

 

因為我地生出嚟就係要去解決煩惱掛…..

 

39:翹問: 點解噤多人整lei d 野出嚟呢....有咩用處呢??

 

--------

 

+ 5

 

再點5個朋友仔,順道去他們Xanga留言,告訴他們被點名了 

 

er~~都唔知有邊個有睇我日記

 

郭映君, m, kiki, 葉希雯,

 

 

 

 

 

 

 






訪客留言 (返回 kerrick 的日誌)


MANDY 於 2006-01-15 10:28 PM 發表:
爆我全名,, 你死得牙你!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]