| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 3 月 18 日 星期六  |
收皮  |
分類: 未分類 |
今朝晨噤早去仿真草踢波
之後踢完就去左mst 同朱癈佢地踢
同胡廣源條變態仔踢完之後
肥庭果隊又叫我守龍
我一早話左倦ga啦
之後我想傳比肥庭果時冇睇到有個人系前面
射中佢入返自己龍
之後好勁果條粉腸就系度話輸1分先
難踢好多 但佢好唔諗吓自己噤勁
點解一球都冇入過呢可
跟住第二球無啦啦跳起
噤我梗系以為你擋ga啦
點知佢勁到去避喎
真系藝高人膽大呀
但我冇你噤勁囉 我都唔識守龍ga
你成日都話我ga啦
噤我就當然接唔到個波啦
噤下隊到返自己隊
噤一路踢踢踢 條粉腸就一路串啦
我已經忍左佢好耐
跟住佢唔知講左句咩
我就系度駁返佢啦
點知佢系度聊交打喎
噤佢打我先 冇理由還手噤企系度比佢打ga ma
噤我好似剩系踢左佢一腳
juno 就拉開左佢lu~ 真系可惜lu~
都唔明點解d人eq噤高ga
冇eq 都有 iq 啦
考慮吓你夠唔夠打先啦 同邊個衰先啦
我講果個粉腸 佢真系叫粉腸ga 即系"潘煒廷"呀
唔系我鬧佢做粉腸ga
ps 今日好開心囉 XD
|
|