今朝11點先起身~
因為今日點半先有堂
一點就返到ive啦
噤就去攞左d工衣工鞋先啦
對鞋真系型到呀,,,
上堂~連續4個鐘啦,,zzz
上第2堂之前去carteen 買左個肉醬意粉
上楊sir堂果時系度系噤食
都系楊sir最好人~!!!
完左果4個鐘就坎得喇~
去返學生會果度攞系會份form
之後就攞條褲去朗豪坊啦
走果時去左italian tomato買左d tiramisu比人啦
噤返到大埔就比左支memory stick 葉婉貞大小姐啦
無啦啦比人話"蓋"囉又咩"cover man" ~討厭
早知唔鬼買d tiramisu比妳呀!!!><"
肥死妳肥死妳,,
差一些可一起 你與我那點距離 怎麼可以收窄 至可親你
拿手機閒談也避忌 大概到有天失去士氣
連偶爾碰見你都要避
|