由於時間關係我已經冇做喇~xd
唔好問我點解...我已經講過無數次,,,- -
今日同大小姐傾左好耐電話呀~
好開心tim~好耐冇同佢傾過電話喇!!!
點都好啦...佢都系擔心妳姐,,,
原來我鍾意果隻唔系豬嚟ga喎...
佢話佢自己系狗喎...仲話好得意ga tim~xd
佢個名就叫做葉婉貞呢...定系"葉婉貝"呢可
我打左喇大小姐~~
so hapi*