死喇 成面都系粒粒呀><
本身已經唔系令仔ga啦- -
仲要好鬼痕喎....
之後沖完涼又冇噤痕-0-
出左去踢波喇~~終於輸左喇....得16強
不過真系好唔抵....
分分鐘有得贏..=(
跟住臨時要去做球證
好攰呀....
返嚟沖涼...原來我唔只得塊面有囉
我系全身都有.......點算...
當你看著我 我沒有開口 已被你猜透
還是沒把握 還是沒有符合 你的要求
是我自己想得太多 還是你也在閃躲
如果真的選擇是我 我鼓起勇氣去接受
不知不覺讓視線開始閃爍
喔 第一次我 說愛你的時候
呼吸難過 心不停地顫抖
喔 第一次我 牽起你的雙手
失去方向 不知該往哪兒走
那是一起相愛的理由(對我)
那是一起廝守
喔 第一次吻 你深深的酒窩
想要清醒卻沖昏了頭
喔 第一次你 躺在我的胸口
二十四小時沒有分開過
那是第一次知道 天長地久
感覺你屬於我 感覺你的眼眸
第一次就決定 絕不會錯
依然愛妳...但噤又點.....
誰擔保可不可 有一個愛一個
為何我不可 值得好點結果
|