終於有d野可以打吓喇~
月頭就差唔多用晒d $$$lu xd
仲諗住今個月可以儲返d~
15/8 同左kiki 小姐出去睇戲
本身諗住睇Transformers 嘅
不過因為時間問題睇左The Simpsons Movies
一般啦系開頭好笑d
唔知系咪好耐冇見呢~好似冇mu 野同大小姐講
本身今日系去玩wakeboard
點知突然之間冇船 所以冇得玩...
噤就諗住早d去碌ling
之後就約左郭映君小姐去amc 睇戲
點知又因為d人遲到同要等link
搞到放左郭映君飛機....so sorry
其實我仲未放得低....=(
|