今朝比臭婷10點半打嚟嘈醒左
話一齊食飯 12點新達等
點知一去到 佢就話mia 12點9先放
之後等到點幾先好食野
跟住kai 淇又嚟左
食到3點幾先走......
之後又去黃金 - -
去整ma d野
妳同妳細佬仲變態啦
好心妳就唔好噤激動啦
讓吓妳細佬都唔駛死呀ma
又要掟書 又要掟樽
妳自己又要痛喎~ 何苦呢
最抵死 妳打完又要喊喎
仲要話次次都係噤tim........
唉~ 仲激過我同我阿媽啦妳
看 我們正對峙 懦弱地逃避了事 敷衍都算關注 瀟洒點結束不等於自私 分開方可各自開始