| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2005 年 9 月 11 日 星期日  |
死人浸會園  |
分類: 未分類 |
尋日本來去練接力的
點知果咩浸會園
又話5點半返到沙浸
我地5點半先係果度上車囉

本來6點半應該要去到將軍澳練接力
搞到我冇得去......結果
今朝一去到 阿sir叫我游team b
shit 同班細路一team
唔慌好.......
50自 第4
50蛙第2
4*50四式 dq 我游噤耐水都冇試過囉
4*50 自由 真係死比妳睇
第1果team 1'48'43
佢地游完我地個第三棒仲未到25米囉
佢地三個 45 45 41
佢地都游左2分鐘啦
我勁唔想游囉果刻.....
唉~同上年比
四塊變一塊 死比妳睇!!!
|
|
|
Rebecca 於 2005-09-11 08:11 PM 發表:
喂呀!!
唔好甘ge樣啦
我都唔識得點去安慰你啦
唔好甘頹廢啦
你25號唔係仲有一次比賽咩??
呢段時間再努力啦
一定會有進步ga
第時接力咪游番team a
你甘ge
佢又點睇好你ar
就........
當係為左佢啦
比自己只可以down一陣!!
得返幾日就到ga啦
加油呀你
支持你ga!!
^^
|
|