今日去黃埔比賽
又大風又大雨 凍到嘔
又接力 死得
50自~ 慢左3秒.... 00.31.78 殿軍
50蛙 慢第1果個 00.00.30秒 shit>< 亞軍
游左3年九龍城
d雨一年大個一年
d 牌一年大塊過一年
& also 一年樣衰過一年
今年少左6塊金呀 ><
點算 lei 度d人已經係廢廢地ga 啦
遲d 游泳總果d 都唔知點算.........