唉......
今日去探佢...
見到好鬼死多......
好多喉呀!!
好鬼恐佈呀!!
不過.......
佢收到我同Sam Fish 張咭之後笑咗呀!!~
姑媽頌話佢係手術後第一次笑添!!~
"林"走果陣真係好想,
但都好"人"住咗!!~
因為廢事佢.......
真係好想佢快D好番呀!!~
如果你地係基督徒架話......幫幫忙一齊為佢祈下禱呀!!~
Thanks !!~