~沙律醬配吉列豬扒豬日誌~
當然一個無聊o既人寫blog,
內容多數都好無聊!!~^w^
雖然無聊!!~但希望你地都會幫親下!!~
唔你點,你黎過都要留留言~比我知道你黎過呀馬!!~^w^
kerry0615
暱稱: Kerry Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-31
2010-10-04
2010-10-01
哈...笑了!
2010-04-24
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 243
今日人氣: 42
累積人氣: 3304
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 10 日  星期二   晴天


2008-06-10 愉快 分類: 未分類

 唉......

今日係考試o既第一日........

英文好似考得好差......

點算????????

作文都好D........

不過唔知點解........

一收到第1張卷果時.......

見到....."管樂團"....Lee 3 個字果時突然好精神!!~(傻o左)!!~

本身斿學排隊果時頌好地地架!!~

但..........

當我一開聲講野果時.........

果條腸粉又係到"翟"住曬!!~

跟住我就同條腸粉講:「我唔會同D睇唔起E,F班o既人講野!!~」

跟住條腸粉講:「我冇睇唔起E,F班D人"窩"!!~」

你感講"溫"鬼信咩!!~

一振間之後............

我問焯:「Lee 到有3個6年級你最曾邉個?」

焯答:「最笨果個!!~」

當然我地3個都耳為係我!!~

跟住條腸粉就話你讀E班頌唔係你!!~

{睇下Lee D 人果頭講完話自已無,E + 又係到話我!!~食C la 你}

係佢地話我低能等等之類o既時後.......

我當然問番佢,佢係指邊個la!!~

原來佢最曾1)係梁,2)係腸粉(翟)3)先係我呀!!~Ha~Ha~

腸粉之後頌細細聲感同焯

講:「如果你5答應我,5同馬(me)反o既話.........我話比我呀媽聽你"卑皮"!!~」

條腸粉好毒lo!!~

焯你真"可連"!!~

-.-大家"林走前留番個CM la!!~"拜託"