~沙律醬配吉列豬扒豬日誌~
當然一個無聊o既人寫blog,
內容多數都好無聊!!~^w^
雖然無聊!!~但希望你地都會幫親下!!~
唔你點,你黎過都要留留言~比我知道你黎過呀馬!!~^w^
kerry0615
暱稱: Kerry Ma
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-10-31
2010-10-04
2010-10-01
哈...笑了!
2010-04-24
文章分類
全部 (107)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 107
留言總數: 243
今日人氣: 56
累積人氣: 3318
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


2008-05-17 開心 分類: 未分類

 童夢~

今日9:00am就反左學~
唔知點解由我一上車~
就不停想Banana~
反到學校~去到文化中心~再反到學校~再到文化中心
終之去到邊就想到邊(想住Banana lo)!!~
可能你會覺得我好百痴/低B~
但我想講當你愛上一個人o既時候,你都會係感!!~
食完下晝飯(1:30pm)有1個鐘頭自由時間!!~
我地成班5係打機,就係響到傾計!!~
1個鐘頭後......
又要去練畫劇.........
練完畫劇之後......
上反2B課室食晚飯(4:45pm){麥記}
食完飯之後..........
就[炸]頭髮!!~
[炸]完頭髮之後,就化妝......
化完妝之後......
就不停係感響到反成實興勇敢.........
最勁o既就係反左幾個鐘頭,但都冇話停!!~
反夠之後.........
我同swimming pool ,去問雷梓諾鐘意邊個我頌話:{你講o左之後我講!!}~
但最後我講o左Banana係邊個之後佢都冇講!!~>m<
我個大家姐!!
大姐,2姐,細妹
我同我細佬呀!!
梓諾ar!~