咩事姐e+~~
我寫信封係關於你ar~~~但唔代表我要比你睇bor~~
你係我邊個~!!!!!我比佢睇咪比佢睇lo~~
你係鍾意佢既 (如果佢又love你)佢根本唔洗hurt~!!!
要hurt既係我!!!!
你咁關心佢~~~咁e+我錯晒lo,,,,得未!!!
我唔想係你心目中係煩,係負擔,而唔係朋友lo~!!
我好想同你fd~~~但你比我既感覺係你唔想同我做fd lo~~~
宜家我地連fd都唔係~~感我唔知係咩lo``
我明明係識你,,,大家見到都好似唔識咁~~~好彊ar~~!!!
我講咩你都唔鍾意聽ga la~~~咁我講黎做咩~!~!
點解要係咁~~~~!?????點解你對佢地咁好~
知唔知我地係點諗~~好難受ga!~~
你係咪覺得我地層次唔同左!?你B班,,我地就L班~~!!!
你勁啦~~~fd都唔要~!!!!!!!!!!!!係咁~!!!!!

|