今日我又參加咗某燒烤活動
就快燒死我啦
成日都燒
一定又爆物體啦
今日去咗大棠xx山莊
一開始佢就派咗3張劵
話某活動要呢d劵先玩到
玩唔晒嘅話
可以換有機菜菜番去
原本我哋一開始
諗住去騎馬馬
但後來唔知做咩又唔騎
之後又唔知點解喺度遊蕩
行到某個位有條吊橋
就行咗上去玩
幾個某某喺條吊橋上
跳嚟跳去
雖然好好玩
但係龜竟然跌咗
嗰3張劵
無晒................
可惜的
上番嚟之後
去咗玩繩網
好舊
不過都好玩
某某係咁影相相
影晒我哋d醜態出嚟
唔應該...
之後去咗撈金魚
一張劵換三個撈魚器
我第一之撈
初初仲以為會一撈就穿
點知唔係
一個其實可以撈到幾條
定我技術高超﹖
.............................講笑
我去咗打韆鞦呀
久違卻熟識.......
我打得好高
好好玩
呀sir話我千其唔好飛出嚟
12點開始燒烤
喺無瓦遮頭地方燒烤.............曬死
喺有瓦遮頭地方燒烤.............焗死
今日有瓦遮頭
所以係會焗死
仲勁熱
塊面都燒熟埋
紅晒
但係d火真係好猛
多謝老豆嘅雪條
真係好貴.......
燒完烤之後
我同2個某某自由活動
又去咗打我最愛嘅韆鞦
不過我嘅熱情
始終都敵不過
太陽嘅熱力
我哋番咗去"有瓦遮頭地方"
3人在談天
主要目的都係休息一下
之後又去咗買野飲
同一堆人傾計
幾開心..........
個幾鐘之後就話要走
我仲有2張劵
就換咗一袋有機菜菜
同一罐酸木瓜走
今日無影相相.....
----------------------------------
樂兒相相x4


大山動作好kai


佢做咩...............................﹖
多謝樂兒
---------------------------------------------------
學校相相x2


that's all..............
見唔到你
有點失望 |