| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| 2005 年 11 月 10 日 星期四 |
| 好攪笑∼∼∼ |
今日7點3起身∼∼沖涼刷牙就7點9∼∼之後攪攪下就8點喇∼∼之後落去搵肥欽∼∼佢岩岩好呀∼∼幾岩呀∼∼一落到就可以出得∼∼哈哈∼∼∼之後就搭車番去∼∼今次唔洗搭的士喇∼∼ ∼><∼ 好開心∼∼番到去第一堂好似係中文∼∼芳芳去左咩咩咩∼∼唔係到∼∼就代課∼∼玩左成堂∼∼之後視藝∼∼好比心機咁畫畫∼∼之後小息去買野食∼∼食完就上番課室∼∼之後上普通話∼∼王sir把聲太正了∼∼我訓唔著就聽書∼∼好比心機呀∼∼之後就係英文∼∼超攪笑∼∼肥恆同肥康係到玩呀sir∼∼幾攪笑呀∼∼仲搵番(訓道)∼∼之後就食飯∼食完上番去玩∼∼有人call白車∼∼唔知咩事呢∼∼之學就上左一堂差d令我發火串佢既堂∼∼就係代學喇∼∼佢話我上堂訓教∼唔想幫我寫行為紙∼∼我唸往唔想攪咁多事先唔嘈佢炸∼∼佢媽媽的鼻子牙∼∼不過佢都幫我寫番b-∼∼如果佢比以下∼∼我唸佢屎定喇∼∼之後上電腦∼∼搵唔到機可以玩msn∼∼好傷心∼∼之後就上去睇老師d野∼∼睇到笑死我呀∼∼哈哈∼∼之後番落去上班主任課∼∼今日好乖∼∼唔洗留堂∼∼之後就同d人走左∼∼番到逸東就同ruby仔同8戒去左(千秋)果到玩∼∼d細路仔叫我幫佢地推∼∼又話要高又話怕∼∼又話咩咩咩咩咩咁∼∼好攪笑下∼∼之後拎番部野就番左屋企喇∼之後就玩電腦∼沖涼∼∼食飯∼∼訓教果d囉∼∼∼∼

|
| 刊登時間︰2005-11-10 07:36 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2005 年 11 月 9 日 星期三 |
| 多謝miss∼∼∼ |
今日係首次打日記∼∼首先要多謝miss∼∼佢一手一腳幫我開架∼∼@o@v∼∼∼好喇∼∼∼講番今曰∼∼好日8點2先出去∼∼等肥欽呀∼∼佢又唔記得起身∼∼把鬼火∼∼今日就2條友好有錢咁搭的士∼∼∼都唔知幾傷心∼∼佢10$∼我就15∼∼不過我算∼∼∼第一堂∼∼英文∼唔錯呀上得∼∼我訓左教∼∼好書服呀∼∼之後就唔知咩堂喇唔記得左∼∼不過都係訓左既∼∼之後小息落左去買野食∼∼完左就上去玩多一堂就pe堂喇∼∼今日拉一拉(跟)就痛到鬼咁∼∼幾鬼痛呀∼∼之後就學誇難∼玩最高果隻∼∼愈玩愈hi∼∼不過條腰就傷dd喇∼∼哈哈∼∼之後又食飯喇∼∼食完野上去睇人捉棋∼∼好耐未睇過∼∼之後就上多2堂∼∼之後又放學喇∼∼∼之後就同劍煌走先∼∼番到黎訓多陣∼∼食完飯∼∼再反電腦∼∼
就係咁既一日喇∼∼∼
 |
| 刊登時間︰2005-11-09 08:16 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | |  |