|
|
| 2009-01-01 |
BY:jEnnY |
好耐都冇打qooza啦...
今日一月一號...
就祝大家....
[咩好呢..]
心想事成啦!! = ="
唔知你地有咩新年願望呢> <?
我嘅願望就係...[去我相簿毫知道嫁啦]
|
| 發表時間:2009-01-01 03:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2008-10-29 |
BY:jEnnY |
今日去左睇HSM3 -3-...
個果死人茵~
成日話我同洛係主角...{至於係邊對...}
睇左兩個鐘...
之後就去左市中心...
又影貼紙相 !
影影下
我呀婆冇端端打黎.
up左一輪...
就叫我番去
我打死都要影埋先啦!
食左飯...
佢又叫我同佢落去同佢買野~
唉...跟住又冇端端鬧我~!!PK!
唉....pkpkpk~!!!!!!!!!! |
| 發表時間:2008-10-29 08:36 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 鍾意你~ |
BY:jEnnY |
我鍾意你?!唔肯定...
旦係又成日掛住你..
點解會敢?!我都唔知..
究竟係點...有冇人可以話我知!!
不過我一定會等你...
|
| 發表時間:2008-10-28 05:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 19 | »
|